het administratiekantoor
voor de horeca

Ifiac heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van horeca-administratie. Onze dienstverlening en onze oplossingen zijn perfect afgestemd op de specifieke behoefte van horeca bedrijven.

Financiële administratie

De horeca boekhouding kan ingewikkeld zijn. U heeft bijvoorbeeld te maken met veel kleine transacties, verschillende btw-tarieven
en dagelijkse transacties. Allemaal elementen die het dagelijks bijhouden van uw administratie erg arbeidsintensief maken.

 

Vrijblijvend advies

Ifiac heeft zich gespecialiseerd in uw branche en specialiseert zich graag in uw zaak. Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek vragen we u honderduit over uw zaak. Zo krijgen we een goed beeld van uw bedrijf en van uw bedrijfsvoering. Samen bekijken we welke diensten we voor u kunnen inzetten.

Oplossingen Financiële administratie

Onze financiële dienstverlening

Ifiac heeft zich gespecialiseerd in de horecabranche en biedt de volgende financiële diensten aan:
• Boekhouding (dagelijks, wekelijks of maandelijks)
• Managementrapportage van uw cijfers en winstmarges (online)
• Btw-aangifte
• Jaarrekening
• Fiscale aangifte
• Digitaal verwerken van inkomende facturen
• Betalingen
• Debiteuren aanmanen

Kies voor uw zaak

Kies voor uw zaak en kies daarom voor Ifiac. We hebben ruim 20 jaar ervaring met de meest uiteenlopende financiële administraties van zeer diverse horecaondernemingen. Hotel, restaurant, café, dagzaak, franchise, filiaalbedrijven; dankzij de deskundigheid van onze medewerkers biedt Ifiac oplossingen voor de complete horecabranche. Ifiac is zeker van úw zaak.

Oplossingen Financiële administratie

Personeelsadministratie

Om het uw gasten naar de zin te maken, heeft u personeel nodig. Daar komt meer bij kijken dan alleen het aannemen van goede mensen – al is dat vaak een uitdaging op zich. Heeft u personeel in dienst, dan krijgt u te maken met personeelsdossiers, arbeidsovereenkomsten, urenadministratie, salarisbetalingen, verzuim en dat is nog niet alles. Het bijhouden van een volledige personeelsadministratie inclusief de salarisadministratie en het maandelijks opmaken van de loonstroken kan een groot beslag leggen op uw tijd.

 

Vrijblijvend advies

Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek inventariseren wij uw personeels- en salarisbeleid. Zo kunnen we ons een goed beeld vormen van uw personeelsbeleid en uw personeelsadministratie. Samen bekijken we met welke diensten Ifiac u optimaal kan ontzorgen. Ons team helpt u bij het toepassen van de horeca CAO.

Oplossingen Personeels administratie

Uw personeelsadministratie, onze dienstverlening

Als kenner van de horecabranche hebben we alle diensten in huis om u optimaal bij uw personeelsadministratie te ondersteunen. We kunnen zelfs de volledige personeelsadministratie van u overnemen. Dan hoeft u ‘alleen nog maar’ de juiste mensen te vinden. Onze diensten:
• Loonadministratie
• Arbeidsovereenkomsten
• Contractmanagement
• Online urenregistratie (gewerkt, vakantie, verzuim, etc.)
• Personeelsplanning
• Inschalingsadvies
• Ziek- en herstelmeldingen bij de Arbodienst
• Communicatie met belastingdienst en sociale instanties

Ifiac houdt het bij

Aanmelden als werkgever, loonstroken, jaaropgaves en die steeds maar veranderende horeca-cao. Zoekt u de juiste mensen dan verzorgen wij de juiste documenten. Ifiac houdt uw digitale personeelsdossiers voor u bij en verzorgt eventueel ook opgaven aan het pensioenfonds, het UWV en ziek- en herstelmeldingen bij de Arbodienst.

Oplossingen Personeels administratie

Ifiac maakt gebruik van analytische cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. De informatie die verzamelt wordt, wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. Wij maken geen gebruik van uw persoonlijke informatie. De privacyverklaring vindt u hier.