het administratiekantoor
voor de horeca

Ifiac heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van horeca-administratie. Onze dienstverlening en onze oplossingen zijn perfect afgestemd op de specifieke behoefte van horeca bedrijven.

Administratie voor restaurants

Restaurants zijn ondernemingen die altijd in beweging zijn. Samen met uw personeel draait u vaak lange dagen om ervoor te zorgen dat al uw klanten de perfecte maaltijd en ervaring bij u hebben. Des te vervelender is het dat de administratie van restaurants vaak ook veel tijd in beslag neemt. De boekhouding van restaurants is complex vanwege verschillende uitdagingen waar alleen ondernemers in de horeca mee te maken hebben. Voor deze zaken is reguliere boekhoudsoftware vaak geen optie. Ifiac herkent deze problemen en biedt u de verschillende tijdbesparende oplossingen.  

Minder tijd kwijt aan de administratie van uw restaurant

Ondernemers die een restaurant beginnen hebben vaak een duidelijke missie. Ze willen hun klanten smakelijke gerechten aanbieden en ervoor zorgen dat ze in een aangename sfeer van hun eten kunnen genieten. Het is voor horecaondernemers geen probleem dat deze zaken veel tijd, energie en aandacht kosten, maar sommige ondernemers worden onaangenaam verrast door de complexiteit van de administratie. De personeelsadministratie kan moeilijk zijn door zaken als verzuim, overuren en een steeds veranderende cao, terwijl een veelheid aan kleine transacties en wisselende btw-tarieven voor verschillende producten uw financiële administratie een precies, tijdrovend karwei maken.

Het wordt er niet makkelijker op doordat de meeste boekhoudsoftware geen rekening houden met deze problemen die alleen in de horeca branche gelden. Bij Ifiac vonden we eind jaren negentig dat het tijd was voor boekhoudsoftware waar juist restauranthouders iets aan hebben. Door onze ervaring met de horecabranche weten we precies aan welke eisen onze online applicaties moeten voldoen. U kunt gebruik maken van deze applicaties om minder tijd kwijt te zijn aan uw administratie, maar desgewenst kunnen we uw administratie overnemen. Dat kan gedeeltelijk, maar ook geheel. Welke optie u ook kiest: dankzij Ifiac bent u aanmerkelijk minder tijd kwijt aan uw administratie.


OPLOSSINGEN PERSONEELSADMINISTRATIE

Welk werk kan Ifiac uw restaurant uit handen nemen?

Er zijn zaken die we u niet uit handen kunnen nemen. Het bereiden van gerechten doet u natuurlijk het beste zelf en dat geldt ook voor het aannemen van het juiste personeel. Maar als uw bedrijf draait, kunnen we onder meer de volgende zaken voor u regelen:

  • Het bijhouden van de boekhouding
  • Uw belastingaangiftes (btw-aangifte, fiscale aangifte)
  • Uw personeelsadministratie (contractbeheer, loonadministratie, verzuimmanagement)
  • Factuurverwerking
  • Betalingen aan personeel en crediteuren
  • Aanmaningen van debiteuren
  • Communicatie met de Belastingdienst en sociale instanties


Zorgen deze en andere zaken voor veel hoofdpijn en werkdruk? Ifiac heeft maatwerk oplossingen voor al deze administratieve werkzaamheden. Door onze handige rapportagetools kunt u altijd inzicht krijgen in uw financiële situatie. Alleen geautoriseerd personeel kan deze rapportages inzien.


OPLOSSINGEN FINANCI√čLE ADMINISTRATIE

Een persoonlijke afspraak voor een passende oplossing

Heeft u een administratieve uitdaging voor Ifiac? We zetten onze horeca-expertise graag in om u te ontzorgen, zodat u meer tijd overhoudt om uw restaurant te runnen. We spreken graag uw wensen en de mogelijkheden door in een persoonlijk gesprek om tot een passende oplossing te komen. Stuur ons een e-mail of bel ons op, dan maken we zo snel mogelijk een afspraak.

CONTACT MET IFIAC

Ifiac maakt gebruik van analytische cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. De informatie die verzamelt wordt, wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. Wij maken geen gebruik van uw persoonlijke informatie. De privacyverklaring vindt u hier.